MVO Onder Glas

Laat zien wat u doet!
De glastuinbouwsector is innovatief en houdt rekening met maatschappelijke belangen. Ondernemers in de sector doen er alles mens en milieu zo min mogelijk  te belasten tijdens de teelt van hoogwaardige kwaliteitsproducten. Maar weten klanten en zakenpartners dit ook? Welke bedrijfsactiviteiten hebben iets te maken met MVO? En hoe kunnen deze activiteiten zichtbaar gemaakt worden voor de buitenwereld. Hoe laat een ondernemer zien dat hij goed bezig is?

Bewustwording en communicatie
MVO Onder Glas is een interactief programma, waarmee ondernemers in de glastuinbouwsector eenvoudig inzicht krijgen in hun activiteiten op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Door het beantwoorden van vragen over de strategie van het bedrijf en de manier waarop met werknemers, milieu en maatschappij wordt omgegaan wordt duidelijk wat wordt verstaan onder MVO en hoe het bedrijf presteert op dit gebied. De antwoorden op de vragen vormen automatisch teksten, tabellen en grafieken. Deze kunnen gebruikt worden voor een (jaar)verslag of bedrijfsbrochure. Goede communicatiemiddelen om te laten zien hoe het bedrijf presteert op het gebied van MVO.

Inloggen in het programma is noodzakelijk om toegang te krijgen tot MVO Onder Glas. Op deze manier is het gewaarborgd dat uw gegevens zijn beschermd en niet inzichtelijk zijn voor andere gebruikers van MVO Onder Glas. U kunt een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen bij Daniƫlle Vreedzaam: d.vreedzaam@tuinbouw.nl. Nadat u heeft ingelogd kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord aanpassen.

Bijlagen:
Infoblad MVO Onder Glas
Handleiding MVO Onder glas